nog een week! - Reisverslag uit De Hoef, Nederland van Martina Heinsbroek - WaarBenJij.nu nog een week! - Reisverslag uit De Hoef, Nederland van Martina Heinsbroek - WaarBenJij.nu

nog een week!

Blijf op de hoogte en volg Martina

01 Juli 2014 | Nederland, De Hoef

Hoi allemaal!

Even kijken of het allemaal werkt zoals ik het wil.
over een week sta ik op het punt te vertrekken naar Kathmandu, waar ik twee dagen zal verblijven om even aan Nepal te wennen. dan pak ik de bus naar Pokhara voor 5 weken armoede en hard werken, ik heb er zin in!

Ik hoop dat ik weer net zo fanatiek gevolgd word als bij mijn vorige reis!
Dan zeg ik voor nu gedag, en tot in Nepal!

  • 01 Juli 2014 - 10:10

    Jennie Heinsbroek:

    Hoi Martina,

    Heel veel plezier met de allerlaatste voorbereidingen voor je reis, natuurlijk volg ik je verslagen. Je kan leuk schrijven en je foto's zijn altijd fantastisch. Heel veel succes en een mooie reis, hard werken in armoede, er zijn echt mensen die hun vakantie anders door brengen hoor maar dat maakt jou bijzonder.

    Groetjes uit Schiedam

  • 01 Juli 2014 - 11:29

    Carola:

    Hey Martina

    Veel plezier in Nepal.
    Goede reis!

    Xx

  • 01 Juli 2014 - 12:10

    PapaPeet:

    joepDoei!!!
    Ik heb 5 weken rust straks!! yeeeah

  • 02 Juli 2014 - 22:59

    Nico:

    Dit betekent dat de highlight van mijn week dan eindelijk terugkomt (hopelijk!), namelijk: DE WISTJEDATJES!!
    Heel veel plezier toegewenst Tinie!!
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martina

Actief sinds 10 Sept. 2012
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 13892

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 12 Augustus 2014

Pokhara, Nepal

15 Oktober 2012 - 11 Januari 2013

Malava, Kenia

Landen bezocht: